En bättre dag idag förhoppningsvis!

Nu är jag vaken och redo att inta dagen, med eller utan spyor. Har inte kastat upp sedan omkring tio, halv elva igår kväll. Det känns rätt safe. Skulle dock inte påstå att det verkar helt bra ännu, men jag bryr mig inte så mycket om ifall det skulle fortsätta idag eller inte. Just nu bryr jag mig mer om mina två huskamrater här på Gotland, jag hoppas verkligen att det bara var något skit jag ätit och att de inte blivit smittade på vägen.

Magsjuka är bland det mest påfrestande och obehagliga som finns för kroppen. Jag är hellre förkyld i en vecka än magsjuk en enda liten dag, faktiskt. Det är så äckligt och man känner sig så grymt ofräsch!

Dags att inta dusch och TV-soffa. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Håller med. Är oxå sjuk en vecka än magsjuk i en dag... fy fan för magsjuka!



Hoppas du är bättre nu! Och att det inte var mitt säte som du fick i huvudet igår som utlöste magsjukan ;)

2009-12-29 @ 15:15:06
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0