Den bästa julen någonsin

Nu är julen firad och jag är förmodligen julens lyckligaste människa. Julen har varit awesome verkligen och på lördag överger jag fastlandet och flyr min väg till Gotland och världens bästa vän. Det känns för mig helt ofattbart att jag faktiskt kommer iväg (tack vare Henrik som köpte båtbiljetter tur och retur till mig i julklapp, och mina föräldrar som lägger ut pengar för tåg)! Har grinat och surat i flera dagar när det uppstått krångel men Henrik har kommit ridande som riddare på vit häst och räddat mig, som han alltid gör. Och glädjen som uppstod är kanske för er helt oförståelig, den går inte ens att beskriva med ord så den är nog till viss del oförståelig även för mig.

Kärleken jag känner för Zandrah och hennes lilla familj är så stor att jag var dag tänker tanken "tänk om jag kunde få ta den där båten från Nynäs idag, och nästkommande dag, och dagen efter det". Det är verkligen någonting jag drömmer om för jämnan. Att vistas på Gotland hos världens bästa och mest underbara vän är litegrann som att fly verkligheten. Där kan jag slappna av, skratta, se dåliga/bra/jättebra filmer och sitta vid datorn utan att känna press och stress. Jag blir heller aldrig uttråkad i detta sällskap.

Jag är så lycklig just nu! För allt! För mina presenter, kvällens gemenskap och kärlek, Gotlandsresan... ALLT! Och tack mor, far, Stefan, Ellinore, Cia och Andreas (och Ebba såklart!) att ni räddade mig mitt i min ekonomiska kris inför min lilla ötripp. Det finns ingenting som kan beskriva min lättnad och tacksamhet till er!

Jag älskar er allihop! ♥

Julklappar 2009:


♥ 1600 kronor (tack! tack! tack!)
♥ Gotlandsresa (tack älskling, you're the best!)
♥ Diadem (bilden, från Henrik, lite Gossip-girl-inspirerat, I love it!)
♥ Datorstol (mamma och pappa)
♥ Mössa (mamma och pappa)
♥ Handduksset (Lennarth och Lena)
♥ Påslakarnset, lakarn (skitläckert! tack Henriks mormor!)
♥ Armband (jättesöta, från Hanna, H's syrra)
♥ Bronzpuder (Lena och Lennarth, awesome!)
♥ Eyeblush (Lennarth och Lena)
♥ Topp (skitläcker, syrran har smak hon, tack sweetie!)

Jag har säkerligen glömt någonting, det gör jag alltid. Men jag är otroligt glad och jäääääääävligt tacksam skall ni veta! Underbart!

Nu skall jag chilla lite tillsammans med min alldeles underbare pojkvän, hörs vidare "i morgon". Kram och godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0