Dagens ord: stolt (och proppmätt)

Idag är jag stolt. Sålde mitt första avtal alldeles ensam idag. Igår gick jag tillsammans med två av mina arbetskamrater för att lära mig lite och inta kunskap, idag fixade jag det själv. Det kändes helcoolt.

Nu ser jag fram emot att få chilla hela kvällen i värmen efter x antal timmar ute i kylan på vandrandes fot. Skönt! Jag ser verkligen min fritid som lyx just nu.

Så ikväll skall jag dricka cola, äta mörk choklad och endast ta det lugnt.

För övrigt är jag helt jävla sjukt mätt efter vesuvion jag just proppade i mig. Den var mastig!

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Uhhh, vad kallt! Hur länge ska ni gå ute?



Jag måste ha missuppfattat ditt nya jobb eller haft som en egenpåhittat bild i huvudet - trodde du skulle sitta på ett kontor med en egen telefon och ringa runt? xD

2009-12-01 @ 20:04:10
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Bror Stefan

Snyggt syrran! Vi i Kumla är stolta över dej! Kör hårt, vi tror på dej!

2009-12-01 @ 21:08:46
Postat av: Elfrida

Brorsan: Tack! Skönt att ni gör det. Kommer nog behövas lite peptalk om jag skall klara av att sälja. Skitskönt att ha stöd från både arbetskamrater, familj och vänner. Alla är verkligen positiva! Kul. :)



Zarah: Ja, det är rätt kallt faktiskt! Det blir långkallingar nästa vecka kan jag säga!

Nej, nej, inget telefonjobb här inte. Visst vore det skönt ibland att kunna gömma sig bakom en telefon och showa bara rösten och inte hela mig, men att knacka dörr är effektivt och mer förtroendegivande än bara en röst.

Vi kommer gå ute så länge vi är anställda hos GodEl och de vill satsa på canvasprojektet (alltså knacka-dörr-projektet), så jag hoppas att det blir en lång tid framöver såklart. Så står det till! :)

2009-12-02 @ 01:46:31
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0