Bevis på (o)smidighet!


Bjuder på denna såhär dagen innan det nya året skall firas in. Fick i uppgift at min kära brors sambo, Cia, att stå så som Ebba gör. Hon ville se om det verkligen gick! Och det gick ju inte, som ni kanske ser. Jag kan mer liknas vid en gorilla än en smidig 1-åring. Att Ellinore sedan fick det på bild känns ju egentligen mindre bra. Nu har ju alla där ute (läs: ni som läser min blogg alternativt följer mig på BDB) bevis på min osmidighet/tunga bakvikt. Kan tänka mig att det finns en bild som är än värre, nämligen när jag faller bakåt.

Hemska jävla syn! Men testa detta hemma, det är fan helt jävla omöjligt! Ni behöver inte skämmas om ni inte klarar det. Ehee... *host*

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det beror nog på att en 1 årings huvud utgör ca 30% av kroppsvikten till skillnad från en vuxens kanske 5-10%

2009-12-31 @ 19:20:54
Postat av: Elfrida

Haha, jo, kanske. Jobbigt som fan var det i alla fall!

2009-12-31 @ 21:20:16
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0