Allt bara MÅSTE ju vara så jävla snyggt


... men framförallt även funktionellt. Som detta snitsiga skydd till iPoden, köpt på Åhléns för 249 kronor. Eftersom min iPod nano är svart var jag lite småorolig att det skulle skina igenom det rosa, men så blev det ju inte. Har letat hur länge som helst hemma i Katrineholm efter ett omdrag till iPoden i plast (hade innan ett i silikon) och hittar det med en gång när jag kliver in på Åhléns i Visby. Amazing!

249 kronor kan tyckas dyrt, jag höll på att kvävas när jag först såg priset, men det är så värt för att skydda en sådan liten dyr manick. Underbart bra! Dessutom är hela skiten så förbannat snyggt; mina rosa hörlurar och nu det rosa skyddet, i nästan exakt samma färg! Mums!



Kommentarer
Postat av: MammaMu

Hej på dig!

Såg denna när jag var ner på åhlens, tänkte på dig då. Puss & Kram

2009-08-14 @ 17:53:24
Postat av: Elfrida

Haha, vad söt du är mamma. :) Köpte den i alla fall! Men jag har inte sett den i Katrineholm. ;o



Puss!

2009-08-14 @ 19:58:17
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0