Salvation Serenade - As it never ends

Ett lokalt band här i Katrineholm. En polare till mig är med, Daniel heter han (lååånga bruna håret, spelar gura). Vi umgicks en del när jag var yngre, fram till dess att jag var ungefär 15. Åh, lilla Danne, för det är så jag kommer ihåg honom, fastän han är två år äldre än mig. Han kommer alltid vara lilla söta snälla roliga Danne för mig. Men nu är killen grym på gura, och det här bandet är riktigt skickliga (även fast det inte alls är min musikstil), det kan man verkligen inte gå under bordet med. Har sett dem live ett antal gånger. Grymt!

 

Nu drar jag iväg till Sucken och ser Katrineholms bästa band, LAD! LAD-girl forever or what? Längtar efter Kim, Idorna och Sär väldigt, väldigt mycket! Snart flyttar Sär och Ida W... hur blir festerna nu då? :( Ni kommer bli så förbannat saknade här hemma!


Kommentarer
Postat av: donnasandras historia!

Gillar verkligen videon!



Visst var LAD bra igår...som vanligt :-) Hoppas du lägger ut lite bilder, tyckte jag såg dig :-)



2009-08-30 @ 19:32:41
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0