Nämen se på faaan!


Nämen, se på fan! Det är precis som om det vore ödet. Precis när jag skrivit färdigt inlägget och publicerat det börjar Picnik fungera! Vad är oddsen? Här har jag försökt i två dagar! Om inte hela påhittet om att det fanns en gud vore så förbannat puckat hade jag nästan börjat tro på't!

Men nej, vettigare än så är jag (förlåt de som blir stötta, menreligionärrenaramaskiten). 

Dagens outfit för övrigt, av tre. Är så förbannat kallt här så jag byter kläder mest hela tiden. Nu känner jag mig varm och go', kan till och med skölja svalget med lite läcker, iskall coca-cola utan att känna mig trapped i en iskub. Mums!

Nu skall jag spela lite WOW, har så jäkla tråkigt här på internätet. Skulle inte ni kunna leta upp någon riktigt bra blogg till mig så jag har någonting att läsa till senare? Er egen eller någon annans. Men kom ihåg, ingen förbannad reklam på min blogg om tävlingar o.s.v. Dessa godkännes inte, är så förbannat trött på de som inte har fattat det än! Jag är inte intresserad!

Förresten, är det någon som vet hur man kan skriva typ "regler" för kommentarer när man trycker upp kommentarsfältet? Berätta gärna om ni vet.

Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Förbannat snygg kavaj :O

2009-08-21 @ 08:45:46
Postat av: Elfrida

Tack baby! :) Gillar den skarpt. Köpte den på Halens (tror jag... haha) för 199 kronor. Ett riktigt fynd!

2009-08-21 @ 11:29:28
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0