Kingda Ka - woho woot?

Ja, ni ser ju själva. Det är helt jävla galet. Jag blir ärligt talat rädd bara av att se på klippet. Samtidigt har jag en känsla av att man kanske faktiskt sitter säkrare i Kingda Ka än vad man gör i Gröna Lunds bergochdalbana, de har ju ändå en "sele" över överkroppen, vilket man inte har på Grönan.

 

Fast ja... man lär väl dö av chock när man känner hastigheten. Jag dör nästan av att se på videon. Mår till och med lite illa.

 

Så, Zandrah och Eric, är det Liseberg eller Kingda Ka nästa år? You tell me.


Kommentarer
Postat av: Zandrah

Jag är fan på! Den ser galet rolig ut! :)

2009-08-29 @ 17:45:57
Postat av: Elfrida

Haha, den ser inte bara galet rolig ut, den ser helt jävla galen ut! Fyfan... det BÖR kittlas i magen. :p

2009-08-29 @ 18:35:24
URL: http://popgown.blogg.se/
Postat av: Zarah-Lou

Synd att den inte är längre än "bara" den där.. ja.. "kullen" =P

Eller längre och längre.. mer kurvor och grejjer, hade varit grymt!

2009-08-30 @ 01:05:05
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0