Kenzo steker i solen


Igår var det riktigt varmt och skönt ute. Solen stekte något enormt när vi strövade omkring i Visby centrum och jag började faktiskt till och med svettas. Detta har inte direkt varit någon vanlig åkomma de senaste veckorna, att svettas på grund av solens värmande strålar (snarare då av feberfrossa).

Idag däremot, då det är tänkt att vi skall ta en tur till stenbrottet Blå Lagunen, ja, då är det svinkallt ute. Som grädden på moset blåser det helvetesvindar där ute vilket ger kylan en nästintill bitande effekt. Lucky me som faktiskt tog beslutet att köpa en collegetröja på Cubus igår som kan hålla mig varm.

Vi får väl hoppas att solen kikar fram lite mer under dagens gång. Den är trots allt framme, den är bara inte så het ännu. Och ja, het sol är väl ett krav om man skall ligga på en strandkant och steka (eller stenbrottskant, som i detta fallet).

Hepp, nu skall jag ringa Henrik som ringde och väckte mig förut. Tror faktiskt han saknar mig en hel del. Lilla plutten! ♥ I miss you to.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0