Japp, så är'e!

Säga vad man säga vill.
Jag kämpade och kämpade i tre månader, till slut blev det bara för mycket. Got tired of being a carrot every second month.

 

Nu bär det av till Eskilstuna och Sommarens sista suck där våra grabbar spelar ikväll. Jag talar givetvis om Love and Duct Tape (lägg märke till startsidan, Henke har gjort mannen som strosar på månen, han har talang min karl). Det skall bli ett kärt återseende, det var trots allt ett tag sedan nu. Såg dem sist på nationaldagen. Jisses vad tiden går fort?!

 

Puss!

 


Kommentarer
Postat av: sanna

sjuuk jacka eller! =)



ja men hallå din design e ju bra mycket snyggare än min.. förresten tror du du kan hjälpa mej med designen? om jag ger dej mitt lösenord eller nåt? vore sjukt.

2009-08-30 @ 03:54:36
URL: http://foolsremainsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0