Helt jävla hjärndöd!

Åh, jag kan inte lägga in bilder i min blogg. Hemsidan där jag brukar fixa ram och logga fungerar inte. Och man vill väl inte vara den som är den som är lame och lägga ut en bild utan logga, när alla andra har logga. Jag vill dessutom inte lägga ut en bild bara för att lägga ut en bild.

Och inte vet jag vad jag skall skriva heller, så just nu skriver jag bara för att skriva. Väldans vad informativt det blir idag då.

Igår var jag halvdöd och ute på bilfärd, alltså ingen bloggning.

Jag kanske kommer på någonting till senare, åtminstone kan man väl alltid hoppas det. *suck* Ingen fantasi at all är lika med fetingbloggtorka. Det här är första gången jag önskar att jag haft plugg. Med mig. Till Gotland. Så förbannat jävla typiskt mig att glömma packa ned det viktigaste; nu blir det strul igen ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0