Guten nacht alles!

Jisses amalia, herregud, kors i taket, så jevvla trött jag är! Och så jevvla trött jag har varit mest hela dagen. La mig i sängen förut och såg lite på TV, slutade med att jag somnade. När jag sedan vaknade igen undrade varför jag låg i sängen i Zandrahs vardagsrum, solen hade precis börjat gå ner och jag tänkte "vad fan, har alla redan gått upp, klockan kan ju inte vara så jävla mycket! Max 06.30".

Ah, jo, klockan var ju i och för sig 19.30. Det är så förbannat obehagligt att vakna upp sådär som jag gjorde ikväll. När man liksom inte har något grepp om var man är eller vilken tid på dygnet det är. Har ni varit med om det någon gång?

Hur som haver är det en fruktansvärt obehaglig känsla. Nu tänker jag försöka skaka av mig allt runt omkring och sova. Förhoppningsvis vet jag var jag är i morgon när jag vaknar.


Kommentarer
Postat av: bella

jag vet vad du menar, och man märker det mer och mer för varje dag :P haha

2009-08-17 @ 10:20:36
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Laila♥

ja jag förstår vad du menar.. jag lyssnar också på kent ibland :) men jag drog det bara som en grej för att jämföra :) Menade inte det ordagrant =)

2009-08-17 @ 12:33:52
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Elfrida

Bella: Haha, mm. Usch!



Laila: Ja, jag blev bara irriterad. :p Men ok! Då vet jag. :)

2009-08-17 @ 13:31:52
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0