Ge mig nu!

Shizzle my dizzle, trött tjej idag. Helt gäspig och tråkig och ja... buhu!

Nyss hemkommen från Henrik, har absolut ingenting att göra. Försöker göra det bästa av situationen och skriver några rader här. Fastän jag inte har någonting nytt eller det minsta intressant att komma med.

Eller jo, en grej kanske:
Nyår 2009 firas på Gotland tillsammans med världens bästa vän. Det skall bli hur mysigt som helst. Insåg rätt snart att jag inte skulle klara mig ytterligare ett år utan Zandrah och alla, eller Gotland. Det skulle helt enkelt inte fungera.

Nu är mina cravings efter nyår enorma.

Hörs kanske senare, maybe there will be some pictures from LAD.

Kommentarer
Postat av: donnasandras historia!

Låter bra det! Gotland är så mysigt, förstår att du längtar :-)

2009-08-31 @ 19:10:56
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Zandrah

SNAAART ÄR DET NYÅR!!!!

2009-09-01 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0