Frustrationsnivån går mig över öronen

Nu är jag så himla less på min internetuppkoppling att jag tammefan inte orkar sitta här mer. Har aldrig varit med om värre, och idag är det mycket sämre än vad det var igår. Överväger allvarligt att köpa en dongle från Comviq/TELE2. De finns tydligen för 89 kronor/1GB. Är helt säker på att det skulle fungera mycket bättre än strunten jag sitter på just nu. Det är knappt ens möjligt att logga in på blogg.se, än mindre checka tv-tablån på tv.nu.

På grund av detta tänker jag härmed lägga mig i sängen tillsammans med min bok. Healing för själen. Diggar verkligen boken jag köpte i torsdags, men gud vad jag saknar fjärde boken ur The Twilight Saga - Så länge vi båda andas. När jag läste precis innan jag åkte hände världens mest spännande grejer hittills genom hela serien, så givetvis skulle jag glömma bokjäveln hemma.

Hepp, dags att tänka på refrängen. Guten nacht alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0