Favoritplagget i sommar


Under dessa dagar jag tillbringat på Gotland har jag i stort sett bott i mina blåa haremsbyxor. De är helt underbart luftiga och mysiga, dock kanske inte speciellt vackra att se på... enligt vissa. Jag älskar dem, tycker de är skitballa! Pappa däremot säger "usch, jag förstår inte hur du kan gå ut i de där!".

Men vilken tur då att det är jag som skall använda dem, och ingen annan! De är helt underbara och mina absoluta favoriter just nu. Förresten är de köpta på Lager 157 i Hälleforsnäs, 199 kronor, om du skulle vilja ha ett par alltså... Och vill ni vara lite mer diskreta kan jag rekommendera de svarta som säljs på Lindex/Kapp Ahl, har även ett par sådana, 199/249 kronor.

Haremsbyxor for life. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0