Det var fan på tiden!

Nu har vi tagit en tur till ICA Maxi här på Gotland där jag köpte en dongle, Comviq Kontant Surf. 299 kronor för själva sticka (29 kronor dagssurf ingick), och sedan refill för 30 dagar, 249 kronor. Så nu har jag typ inga pengar kvar, men det är så värt! Äääääntligen över 1Mbit/s uppkoppling! 

För övrigt blåser det något så sjukt här på Gotland idag. Gick ut och rökte på morgonkvisten (haha, efter klockan tio), och det kändes verkligen som om jag skulle lyfta och blåsa bort. Förstå vilken syn det skulle vara! Molnen på himmelen är nästintill svarta och nu när jag kollade ut genom fönstret var det täckt av regndroppar. Förmodligen börjar det åska, som här om natten. Lite creepy att vara på landet när det åskar, me don't like.

Men det är bara att härda! Jag har min vanliga tur med väder när jag åker någonstans. I och för sig har ju hela sommaren, förutom typ två veckor, varit riktigt skit! Svensk sommar känns rutten just nu... usch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön blogg :D

Besök gärna min :D Kram



www.bellalahdo.blogg.se

2009-08-16 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0