Dagens 15/8

DAGENS VILL HA:
Fortfarande bra internetuppkoppling. Den jag sitter på just nu är helt stört dålig, knappt så jag kan logga in på blogg.se.

DAGENS KLÄDSEL:
Blå haremsbyxor, sjal, collegetröja.

DAGENS SMINK:
Ännu en sminkfri dag. Känns som om det kommer bli några till framöver.

DAGENS FRISYR:
Samma jävla tråkiga som igår, i förrgår, som alltid.

DAGENS HÄNDELSE:
En tur till stenbrottet. Zandrah och Zarah badade, jag och Z-mom kollade på medan Kenzo hetsade som brunstig på andra hundar.

DAGENS LÅT:
Promoe - Svennebanan (sorgligt men sant).

DAGENS PLANER:
Kanske det är dags att tänka på refrängen snart, klockan börjar bli mycket. Men natten är i och för sig ung.

DAGENS SAKNAD:
Henrik, mitt vanliga internet, WOW.

DAGENS DUMMASTE:
Alla äckliga slemmiga sniglar på Zandrahs trapp som lämnar typ en bajsrand av slem efter sig.

DAGENS SJUKA:
Att det har varit så jevvla kallt ute. Har idag gått iklädd två sjalar och duntofflor.

DAGENS DROG:
Godis, helt klart godis. Och min bok.

DAGENS ROLIGASTE:
När Zarah hoppade i vattnet och Kenzo försökte flyta på henne. Haha, så jävla värt att se! :p

DAGENS FAVORIT:
Mina blå haremsbyxor, ofcourse.

DAGENS KÖP:
Idag har ingenting inhandlats.

DAGENS GODIS:
Lösviktsgodis från Hemmakväll. Ni vet, det där kilot jag köpte igår. Oh my!

DAGENS HUMÖR:
Glad, trött, kärlekskrank.

DAGENS ORD:
Perdy, perdey, fräsey (funkar inte).


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

JA! Kenzo försökte fanimej flyta på mig!!! xO

2009-08-16 @ 10:34:27
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0