Blekningsmedel är tortyr

Herregud! Snacka om att blekningsmedel svider i håret. Nu låter det som om det är första gången jag bleker håret, men så är det ju inte riktigt va! Däremot brukar jag kunna koppla bort svedan som liksom följer med, men denna gång går det bara inte.

Hoppas att blekningen ger resultat nu. Min hårbotten var nämligen nästintill svart när jag började kleta i tortyrmedlet. HJÄLP! Dock brukar "nytt" hår, d.v.s. utväxten, suga åt sig blekningsmedlet som fan, så det skall nog gå bra även denna gång.

För övrigt gör vi inte så mycket just nu här på Gotland, vilket ändå är rätt skönt. Himmelen är lite blåare nu, så kanske vi tar en dagstripp till Blå Lagunen ändå. Hoppas vindarna avtar lite också, det vore himla skönt! Jag vill ha värme!

Nu skall jag schlappa lite med min bok. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0