Allting puckar sig alltid för mig!

Är det inte förbannat typiskt att hemsidan (Picnik) där jag "redigerar" mina bilder inte fungerar när jag sitter på Gotland, oasen för fotografering? Det känns som om det bara är sådant som händer mig. Mig, mig, och bara mig. Ingen annan. Har dessutom ingen som helst aning om varför det inte fungerar. Det hela började när jag installerade och började använda mig av Comviq Surf. Innan dess fungerade det ju till och med med den ruttna sladduppkopplingen jag hade här, innan donglen kom in i bilden.

Jag fattar nada! Någon vänlig själ som kanske skulle kunna trycka sig in på Picnik och kolla om det fungerar? Jag får upp startsidan men kan sedan inte klicka mig vidare och öppna bilder o.s.v. Helt el muppo!

Försökte ladda ned Photoshop CS4, 30 dagars trial, men insåg rätt snart att alla mina 5GB på donglen skulle ta slut på två röda. Det drog iväg som fan där när det började ladda! 2MB, 4MB, 40MB, 100MB, haha, nej, men nästan. Kändes inte direkt värt 249 kronor, som 30 dagars surf kostar.

Big no, no!


Så är det någon som har ett tips på någon bra hemsida där man kan redigera sina bilder skulle jag bli enormt tacksam! Nu hoppas jag bannemig på att få något jäkla svar här, annars blir det heltomt på bilder (vägrar att lägga upp bilder utan min logga, och paint är inte ens att tänka på då det blir en enda pixelgröt!).

På återseende, jag skriver inte förrän ni har gett mig tips! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0