A whole new start


Anledningen till att jag bytte till denna blogg från zahlphoto.blogg.se är faktiskt att jag (lite löjligt kanske) ledsnade på "adressen". Alltså på själva "zahlphoto". Dock kommer den domänen också finnas kvar, har ju en del bilder där trots allt. Här tänkte jag faktiskt försöka vara lite mer organiserad och fixa alla kategorier med en gång. Den andra bloggen kändes helt ärligt lite rörig. Det tyckte jag själv i alla fall.

Dessutom kan jag känna att zahlphoto inte riktigt gör bloggen rättvisa. Jag lägger ändå inte upp foton speciellt flitigt? Därför är denna blogg way much better. Och ja, detta är nog sista flytten...

Nu har jag en del att fixa! Skriver senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0