Bandy, stor-Ebba och lite bakslagen.

Dagen efter är aldrig rolig. Det spelar ingen roll hur mycket man har druckit, dagen efter är alltid jobbig. Hur som helst så hade jag väldigt trevligt igår, det var nog nyttigt  för mig at få träffa mina vänner igen efter att ha bott tillsammans med killarna i några veckor. Ett litet miljöombyte så att säga. Välbehövligt.

Inatt sov jag på soffan. Till slut gav jag upp mitt försök att somna. Vid klockan 06.00 letade jag upp en madrass och lade mig i hallen på övervåningen. Då sov jag rätt gott faktiskt. Det var en jäkla skillnad på soffa och madrass. Ni vet, i en soffa får man ju ligga med fötterna på armstödet. Till och med jag med mina futtiga 1.66 fick trängas med "mina såååå långa ben".

Sucks! Kunde inte låta bli att sakna vår säng i Linköping. Mm, den är så gosig och bekväm.

Senare ikväll bär det av till Asker för att träffa Andreas, Cia och lilla Ebba. Har drömt sådana otroligt konstiga drömmar de senaste dagarna; typ att Ebba är lika gammal som hon är nu (1 år & 1 månad ungefär) men ser ut att vara sex år gammal. Blir fan helt dum i huvudet av dessa drömmar! Precis som om jag har missat hur mycket som helst nu och hon har i princip växt ifrån mig. De drömmarna är otäcka. Kanske inte för er, men för mig. I don't wanna miss a thing!

Nu skall jag fortsätta se på bandymatchen mellan Finland och Sverige. Det ser bra ut just nu, 6-2 till Sveriges fördel. Vem vinner? Spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0